Reklamácia SYAI
Reklamácia glukózového senzora SYAI – postup pre zákazníkov
Ak váš glukózový senzor SYAI nefunguje správne alebo hlási chybu, môžete u nás jednoducho podať reklamáciu. Aby sme ju vedeli čo najrýchlejšie spracovať, prosíme vás o doplnenie nižšie uvedených údajov. Čím viac informácií poskytnete, tým rýchlejšie vybavíme celú reklamáciu. Zároveň však odporúčame, aby ste pred ukončením relácie kontaktovali nonstop linku pomoci na čísle +421 910 911 164, aby vám naši vyškolení kolegovia mohli pomôcť vyriešiť situáciu k vašej spokojnosti.
Ako postupovať pri reklamácii
1. Pripravte si základné údaje
- Meno a priezvisko používateľa senzora
- Meno a priezvisko zákonného zástupcu (ak ide o dieťa)
- Telefón alebo e-mail, ktorý bol použitý pri registrácii senzora
2. Doplňte údaje o senzore
- Screenshot (snímka obrazovky) dátumu zavedenia a ukončenia senzora
(Ak nie je možné urobiť snímku obrazovky, doplňte prosím údaje ručne.) - SN kód senzora
(Ak nie je uvedený na snímke obrazovky.)
3. Popíšte závadu
- Dôvod reklamácie z pohľadu používateľa – čo presne sa deje
- Chybové hlásenie – priložte snímku obrazovky, ak ju máte
- Fotografia miesta zavedenia senzora (ak je to možné)
4. Odošlite podklady
- Kompletné informácie prosím pošlite na e-mail: reklamacie@tajamed.sk
Po prijatí podkladov vykonáme posúdenie reklamácie.
Tipy pre rýchle vybavenie reklamácie
- Pošlite fotografie a snímky obrazovky v dobrej kvalite.
- Ak si nie ste istí, čo presne priložiť, neváhajte nás kontaktovať.
- Bez uvedeného SN kódu, žiaľ, nemôžeme reklamáciu prijať.
