Reklamácia SYAI

Reklamácia glukózového senzora SYAI – postup pre zákazníkov

Ak váš glukózový senzor SYAI nefunguje správne alebo hlási chybu, môžete u nás jednoducho podať reklamáciu. Aby sme ju vedeli čo najrýchlejšie spracovať, prosíme vás o doplnenie nižšie uvedených údajov. Čím viac informácií poskytnete, tým rýchlejšie vybavíme celú reklamáciu. Zároveň však odporúčame, aby ste pred ukončením relácie kontaktovali nonstop linku pomoci na čísle +421 910 911 164, aby vám naši vyškolení kolegovia mohli pomôcť vyriešiť situáciu k vašej spokojnosti.

Ako postupovať pri reklamácii

1. Pripravte si základné údaje

  • Meno a priezvisko používateľa senzora
  • Meno a priezvisko zákonného zástupcu (ak ide o dieťa)
  • Telefón alebo e-mail, ktorý bol použitý pri registrácii senzora

2. Doplňte údaje o senzore

  • Screenshot (snímka obrazovky) dátumu zavedenia a ukončenia senzora
    (Ak nie je možné urobiť snímku obrazovky, doplňte prosím údaje ručne.)
  • SN kód senzora
    (Ak nie je uvedený na snímke obrazovky.)

3. Popíšte závadu

  • Dôvod reklamácie z pohľadu používateľa – čo presne sa deje
  • Chybové hlásenie – priložte snímku obrazovky, ak ju máte
  • Fotografia miesta zavedenia senzora (ak je to možné)

4. Odošlite podklady

  • Kompletné informácie prosím pošlite na e-mail: reklamacie@tajamed.sk
    Po prijatí podkladov vykonáme posúdenie reklamácie.

Tipy pre rýchle vybavenie reklamácie

  • Pošlite fotografie a snímky obrazovky v dobrej kvalite.
  • Ak si nie ste istí, čo presne priložiť, neváhajte nás kontaktovať.
  • Bez uvedeného SN kódu, žiaľ, nemôžeme reklamáciu prijať.